Jaunimo darbuotojo funkcijos
RADVILIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ŠVIETIMO IR SPORTO PASLAUGŲ CENTRO SUAUGUSIŲJŲ IR JAUNIMO NEFORMALIOJO UGDYMO SKYRIAUS
JAUNIMO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
- Jaunimo darbuotojas savo funkcijas gali atlikti Radviliškio rajono savivaldybės švietimo ir sporto paslaugų centro priskirtose patalpose, mokyklose, kitose su jaunimu dirbančiose įstaigose ir / ar kitose jaunimo susibūrimo vietose: parkuose, gatvėje, prekybos centrų prieigose ir kt.
- Jaunimo darbuotojo pagrindinės funkcijos:
- išsiaiškinti ir įvertinti jaunimo poreikius ir užtikrinti saugią aplinką ir sąlygas jų realizavimui;
- užmegzti kontaktą ir palaikyti tvarų lygiavertį santykį su jaunais žmonėmis;
- teikti jauniems žmonėms individualią pagalbą sudėtingose situacijose;
- vykdyti pirminę prevenciją. Atpažinti rizikingą elgesį, poelgius ir padėti išvengti nepageidaujamų pasekmių;
- padėti jauniems žmonėms atrasti ir susivokti savo vertybinėse nuostatose;
- padėti jauniems žmonėms pažinti jau turimas, tobulinti ir įgyti asmenines, socialines ir kitas kompetencijas;
- skatinti jaunų žmonių savarankiškumą, iniciatyvumą, pasitikėjimą savimi ir savigarbą, asmeninę atsakomybę;
- suvokti jauną žmogų supančią aplinką ir pasitelkti ją jauno žmogaus labui;
- informuoti jaunus žmones jiems aktualiais klausimais;
- prireikus nukreipti jaunus žmones į konkrečias institucijas teikiančias specializuotas paslaugas;
- bendrauti ir bendradarbiauti su fiziniais ir / ar juridiniais asmenimis (šeimomis, globėjais, mokytojais, Lietuvos ir užsienio nevyriausybinėmis organizacijomis, valstybės ir savivaldybių institucijomis ir įstaigomis, kt.);
- atstovauti jaunimo interesams kitose institucijose, teikti informaciją visuomenei, nevyriausybinėms organizacijoms ir institucijoms apie savo veiklą, pasiektus rezultatus, jaunimo situaciją ir poreikius bei kitais klausimais;
- teikti siūlymus kitoms institucijoms, įstaigoms, organizacijoms jaunimui aktualiais klausimais;
- inicijuoti ir organizuoti su jaunimo klausimais susijusių dokumentų ir projektų rengimą, jų įgyvendinimą ir įgyvendinimo koordinavimą;
- siekti visuomenės ir atskirų jos grupių supratimo bei tolerancijos jauniems žmonėms;
- planuoti savo veiklą, numatyti veiklos tikslus bei ją vertinti ir koreguoti, atsižvelgiant į jaunų žmonių poreikius ir situacijos analize;
- vertinti savo veiklos poveikį ir rezultatus;
- nuolat ir sistemingai tobulinti savo kompetencijas, reikalingas darbui su jaunais žmonėmis.