Mokytojų akademijos stovykloje – naujos patirtys ir gera įkrova naujam startui
Nenumaldomai artėjant rugsėjo pirmajai, mokslo metų pradžiai, 27 Radviliškio rajono pedagogai Šaukote, rudenėjančios gamtos apsuptyje, baigė penktosios mokytojų akademijos veiklas – dalyvavo dviejų dienų fizinę ir emocinę sveikatą stiprinančioje stovykloje.
Į stovyklą susirinkusius rajono mokytojų akademijos alumnus ir ką tik baigusius absolventus pasveikino Radviliškio rajono savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyriaus vedėjas Laisvūnas Vaičiūnas ir akademijos vadovė Rita Vaigauskienė, Radviliškio rajono savivaldybės švietimo ir sporto paslaugų centro Suaugusiųjų ir jaunimo neformaliojo švietimo skyriaus vedėja. Jie palinkėjo pedagogams lengvo starto, naujų, įdomių idėjų ir rezultatyvios veiklos.
Geras mokytojo ir mokinio santykis – svarbiausia
Kaip sukurti gerus santykius ir kas juose svarbiausia, stovyklos dalyviams pasakojo psichologė Eglė Gudelienė. Ne vieną knygą išleidusi lektorė kalbėjo apie mokytojo ir vaiko santykio kūrimą, jo išlaikymą, taikė žaidybinius metodus, iliustruodama gyvenimiškas situacijas klasėje ar darželio grupėje.
Fizinė ir psichinė sveikata – būtina sąlyga geram darbo startui
Kaip teigė viena stovyklos dalyvė, stovykloje ji pasikrovė nauja, galinga pradžios energija naujiems darbams, rugsėjui, nes po vasaros atostogų grįžti į darbą būna sudėtinga. Sudėtinga ne tik pedagogams, bet ir vaikams. Naujam startui pedagogus parengė gongų terapijos užsiėmimą vedęs Vyrenijus Andrijauskas. Kaimo turizmo sodybos „Raudonkalnis“ šeimininkai, pirtininkai Daiva ir Aurimas Veseckai papasakojo apie gydomąją pirties ir vaistažolių galią, norintieji galėjo pasimėgauti ir profesionalių pirtininkų vedamos pirties malonumais.
Daugiausia iššūkių pareikalavusi stovyklos veikla buvo komandos formavimo įgūdžius stiprinančios rungtys, kurias Šaukoto miške vedė Vilma Tūbutytė, UAB „Montis Magia“ alpinizmo instruktorė. Pedagogai turėjo išspręsti įvairias užduotis, tiksliai, pagal instrukcijas jas įvykdyti. Tokių užduočių tikslas, pasak instruktorės Vilmos, parodyti komandos formavimo etapus, išsisakinti lyderius, vykdytojus ir pasyviuosius. Pedagogams tokios užduotys reikalingos norint tinkamai paskirstyti vaidmenis klasėje ar vaikų grupėje tam, kad būtų pasiektas maksimalus užsibrėžto tikslo rezultatas.
Pedagogai apie Mokytojų akademiją
Mokytojų akademija – ne tik stovykla. Visus mokslo metus mokytojai dirba drauge, dalijasi patirtimi, idėjomis, mokymo metodais, veda atviras pamokas, dalyvauja kvalifikacijos kėlimo seminaruose. Stovykla – baigiamoji stovyklos veikla, kurioje pedagogai apibendrino visą per metus gautą informaciją ir pasidalijo savo mintimis apie šią akademiją. Paklausti apie tai, kodėl verta dalyvauti mokytojų akademijos veikloje, beveik visi vienbalsiai sakė, kad svarbiausia, ką jie išsineša iš stovyklos – naujos žinios ir įgūdžiai, pažintys, pasitikėjimas savimi. Jie teigė, kad po akademijos veiklų jaučiasi labiau vertinami, pakilo savivertė, kasdienybėje matyti daugiau pozityvumo. Beveik visos stovyklos dalyvės gerai įvertino akademijos suteiktą galimybę pabendrauti su kolegomis pedagogais.
Pedagogams labai tiko ir patiko praktinės užduotys, nauji, įdomūs komandos subūrimo metodai, bendruomeniškumo jausmas, naujos pažintys ir, svarbiausia, stipri motyvacija veiki ir nuveikti.
Radviliškio rajone mokytojų akademiją baigė 104 rajono pedagogai. Mokytojų akademijos įkūrėja – šiuo metu Šeduvos gimnazijai vadovaujanti Edita Varneckienė. Naujas Mokytojų akademijos startas – spalio mėnesį, tad visi, norintieji prisijungti prie gausaus būrio iniciatyvių ir kūrybingų, norinčių tobulėti pedagogų, sekite informaciją viešojoje erdvėje.
Radviliškio rajono savivaldybės švietimo ir sporto paslaugų centro
Suaugusiųjų ir jaunimo neformaliojo ugdymo skyriaus informacija